Τι Τρώμε

Η θρεπτική αξία του

Από τα πιο δημοφιλή φρούτα είναι  το πεπόνι με το έντονο άρωμα, γλυκιά του γεύση και χρυσαφί χρώμα!

Διαβάστε περισσότερα
Διατροφή και κολλαγόνο

Παράγοντες που μειώνουν την παραγωγή κολλαγόνου εκτός από το χρόνο,  είναι η έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία, το στρες, το κάπνισμα, η ρύπανση και η κακή διατροφή.

Διαβάστε περισσότερα
Προστατευτείτε από την ηλιακή ακτινοβολία με τις κατάλληλες τροφές

Η έντονη έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία κατά τους θερινούς μήνες αυξάνει τις ανάγκες για φυσική προστασία των κυττάρων του δέρματος και την εν γένη καλύτερη «θωράκιση» του οργανισμού.

Διαβάστε περισσότερα
Η «ανάλυση» του παγωμένου γιαουρτιού

Τα παγωμένα γιαούρτια  έχουν   κάνει την εμφάνιση τους τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας και έχουν αγαπηθεί από πολλούς για την ιδιαίτερη δροσιστική, γλυκιά  γεύση τους  αλλά και για την χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες.  

Διαβάστε περισσότερα
Καλοκαιρινές διατροφικές συνήθειες και  κυτταρίτιδα

Οι συνήθειες του καλοκαιριού περιλαμβάνουν αρκετό αλκοόλ, φαγητό εκτός σπιτιού με πολύ αλάτι, αρκετά παγωτά και άλλα παχυντικά. Πέρα από τα κιλά που ανακαλύπτετε ως δια μαγείας ότι το καλοκαίρι πήρατε, δημιουργούνται σημαντικές προϋποθέσεις για εμφάνιση κυτταρίτιδας.

Διαβάστε περισσότερα
Διατροφή και κυτταρίτιδα: τροφές που  μας βοηθούν να την αντιμετωπίσουμε

H  κυτταρίτιδα είναι ένα πρόβλημα πολυπαραγοντικής αιτιοπαθογένειας. Ένας από τους παράγοντες που την επηρεάζουν είναι και η διατροφή.

Διαβάστε περισσότερα
Διατροφή Για Δυνατά Μυαλά

Μελέτες έχουν συσχετίσει την ελάττωση ή την απώλεια μνήμης με διατροφικές ελλείψεις , εκτός κύριων αιτιών όπως είναι το γήρας , οι εγκεφαλικές κακώσεις , οι νεοπλασίες και τα ψυχογενή νοσήματα.

Διαβάστε περισσότερα
1 2 3 4 5 6 7 8 9