Τι Τρώμε

Χυμοί: Απαραίτητοι για την Καλή Υγεία και Ενυδάτωση του Οργανισμού

Οι χυμοί περιέχουν μια σειρά σημαντικότατες βιταμίνες, με κυριότερες από αυτές τη βιταμίνη C, τη βιταμίνη Ε, τη βιταμίνη Α και το β καροτένιο που βοηθούν τη βέλτιστη ανάπτυξη και δράση των διαφόρων συστημάτων του οργανισμού, όπως του ανοσοποιητικού, του νευρικού, του καρδιαγγειακού..

Διαβάστε περισσότερα
Τεχνητές Γλυκαντικές Ουσίες

Συχνά σε τρόφιμα για άτομα με διαβήτη, αναφέρονται ως γλυκαντικές ουσίες οι πολυόλες. Τι είναι οι πολυόλες ? Είναι ασφαλείς ουσίες?

Διαβάστε περισσότερα
Η Διαθρεπτική Αξία της Ντομάτας

Η ντομάτα αποτελεί ένα από τα αγαπημένα μας λαχανικά και συνάμα το βασικό συστατικό της παραδοσιακής και πολυφημισμένης χωριάτικης σαλάτας. Πέρα όμως από την ιδιαίτερη γεύση της, εμπεριέχει πολύτιμα θρεπτικά συστατικά με αναγνωρισμένη δράση στον ανθρώπινο οργανισμό..

Διαβάστε περισσότερα
Η Πρόπολη στη Σύγχρονη Διατροφή

Οι αρχαίοι μας πρόγονοι δημιουργούσαν διάφορες κατασκευές, προκειμένου να οχυρώσουν τις πόλεις, από την ενδεχόμενη εισβολή του εχθρού. Η τάφρος και τα υψηλά, απόρθητα τείχη ήταν κάποιες από τις πιο γνωστές αμυντικές κατασκευές...

Διαβάστε περισσότερα
Μπίρα Ευφραίνει Καρδίαν

Η αυξημένη συχνότητα εμφάνισης χρόνιων νοσημάτων φθοράς που παρατηρείται στους σύγχρονους πληθυσμούς έχει ωθήσει τα τελευταία χρόνια την επιστημονική κοινότητα στη διερεύνηση φυσικών μεθόδων πρόληψης άλλα και θεραπείας νοσημάτων, όπως τα καρδιαγγειακά..

Διαβάστε περισσότερα
Γενετικώς Τροποποιημένα Τρόφιμα : Τι Πρέπει να Γνωρίζετε

Γεγονότα των τελευταίων ετών έχουν αναγκάσει μέχρι και ανθρώπους που δεν τους απασχολούσε ποτέ το θέμα της διατροφής να ευαισθητοποιηθούν. Το θέμα των τρελών αγελάδων, η χρήση φυτοφαρμάκων..

Διαβάστε περισσότερα
Από τη Φύση με Αγάπη

Τα αμύγδαλα είναι τροφή υψηλής ενεργειακής αξίας και κορυφαίας πηγής της αντιοξειδωτικής βιταμίνης Ε. Καταναλώνοντας ¼ του φλιτζανιού αμύγδαλα, παρέχουμε στον οργανισμό μας αξιόλογα ποσά μαγνησίου(99 mg )και καλίου..

Διαβάστε περισσότερα
1 2 3 4 5 6 7 8 9